שם משתמש:  סיסמא: 
פרסום ממוקד לעסק שלך
לצפיה בכל התגיות (שאלות נפוצות) לחץ כאן
חיפוש בקבצי מערכת | תוספות ל QuickLook | תחליף לחבילת האופיס | מי אני ומה שמי? מי מסתתר מאחורי הכינוי... | לוח שנה עברי ל-iCal
post_toolbar_right
back2archive
09/07/2020 - 14:36
10/07/2020 - 09:34
10/07/2020 - 23:45
11/07/2020 - 09:16
11/07/2020 - 10:06
child עוד שאלה  -  gabif
11/07/2020 - 10:25
11/07/2020 - 13:06
11/07/2020 - 13:46
11/07/2020 - 13:55
11/07/2020 - 14:25
11/07/2020 - 14:32
11/07/2020 - 14:46
11/07/2020 - 14:50
11/07/2020 - 15:04
11/07/2020 - 15:23
11/07/2020 - 16:22
כתבתי על זה בפורום לפני כמה חודשים.
ביקשתי עזרה למסך שחור ו”מחשב מת” ונפלתי בידיו של תומך מסוגו של טכנאי המזגנים דלעיל. לא אציין את שמו כאן.ראשית הזהיר אותי שכיוון שהמחשב עבר את גיל שלוש, אפל לא מתעסקים עם זקנים ולכן לא יוכל להקדיש לי יותר מרבע שעה. אחר כך האזין לי דקות אחדות ופסק שהלוח הראשי הלך לעולמו ושעדיף לי לא לתקן, אלא לרכוש מיד מחשב חדש. סגרתי את הטלפון וצלצלת לבנק לבדוק מה הייתרה שלי. באמצע השיחה ירד לי האסימון: הרי זה מקרה קלאסי של איפוס System Management Controller (SMC) דבר שעשיתי כבר פעם-פעמיים בעבר! איפסתי ותוך שתי דקות היה לי מחשב תקין וחיסכון של אלפי שקלים. התמיכה המקומית היא מתחת לכל ביקורת, אולם הציוד מעולה. במחירי שיחות הטלפון האפסיים שלנו, תמיד ניתן להתקשר עם תומך באנגליה או בארצות הברית. כל זמן שזה האחרון לא מדבר במבטא הודי-פקיסטני השירות הזה מצויין.
 
11/07/2020 - 17:22
11/07/2020 - 17:35
11/07/2020 - 23:26
12/07/2020 - 00:03
child ברור לי  -  gabif
12/07/2020 - 09:26
child הערות  -  שאול מ.
12/07/2020 - 11:54
12/07/2020 - 16:26
child קראתי והבנתי למה  -  שאול מ.
12/07/2020 - 16:40
child השאלה היא  -  gabif
12/07/2020 - 17:15
12/07/2020 - 17:17
child כן  -  gabif
13/07/2020 - 10:38
12/07/2020 - 18:32
12/07/2020 - 18:38
post_toolbar_right
back2archive
זמן יצירת העמוד: 0 שניות