שם משתמש:  סיסמא: 
פרסום ממוקד לעסק שלך
לצפיה בכל התגיות (שאלות נפוצות) לחץ כאן
עברית כשפה מובילה בעיה | טלפון Skype מבוסס WiFi | פורמט HD | מהי הדרך הטובה ביותר לצרוב סרט עבור מכשיר דיוידי? | קבצי CHM במק
29/12/2019 - 14:32
30/12/2019 - 08:56
30/12/2019 - 11:54
child

איזו התקדמות!

 -  שאול מ. file
30/12/2019 - 12:09
child_blank

+smile.png

 -  ריימונד
30/12/2019 - 15:16
31/12/2019 - 15:07
30/12/2019 - 12:24
מזה זמן רב.
אתם שולחים דואר שוטף ללקוחותיכם בו אתם מפרטים את הפעולות השונות שנעשו בחשבון, ועם זה אין בעיות.
כדי להפחית את השימוש בניירות אתם נותנים אפשרות לקבל דואר זה באופן אלקטרוני. שוב מצב מצויין
את הדואר הזה אתם מאפשרים לקבל בתא הדואר שיש לכל לקוח בדף שלו באתר הבנק, או כצרופה לכתובת הדוא״ל הפרטית של הלקוח על מחשבו האישי, וזוהי האפשרות המועדפת עלי.
אני מבצע את כל הפעולות שאתם מבקשים באתר הבנק, מקבל את הקוד הסודי ומחזיר לכם אותו ואז מקבל דוא״ל אישי למחשב שלי (כמובן מק), המאשר התחברותי לשרות זה, ואז מחכה לדוא:ל שיכיע מן הבנק. כמובן שיש לי סיסמה לפתיחת צרופות דוא״ל מן הבנק.
הכל טוב ויפה, אבל.
לאחר מספר ימים, מהר מאוד כל המידע שהכנסתי באתר הבנק נעלם, ואני מפסיק לקבל דוא״ל ישירות אלי למחשב.
״סיבוב״ כזה עשיתי כבר שלוש או ארבע פעמים, והוא החל לפני כשנה לערך. כלומר בתאריך מסויים עשיתם כנראה עדכון לאתרכם, ומאז אתם ״רודפים״ אותי וחלא מאפשרים לי לקבל הדואר מכם על מחשבי האישי.
מקווה כי תוכלו לתקן את הדרוש תיקון.
כמו ששאול כתב הוא נלחם קשה בכם, אבל עבורכם, והשתפרתם
נערך לאחרונה ב: 30/12/2019 - 12:29
30/12/2019 - 15:28
30/12/2019 - 16:31
02/01/2020 - 12:07
02/01/2020 - 12:27
03/01/2020 - 12:32
03/01/2020 - 17:53
10/01/2020 - 16:42
10/01/2020 - 18:13
זמן יצירת העמוד: 0.2 שניות