שם משתמש:  סיסמא: 
פרסום ממוקד לעסק שלך
לצפיה בכל התגיות (שאלות נפוצות) לחץ כאן
תחליף למסנג'ר | שיתוף מדפסת ברשת | שמירה ב-QuickTime Player | שנאי תואם לנייד מקינטוש | עברית נכתבת לאט בנמר שלג (10.6)
20/02/2020 - 19:40
אז, לצערי הרב המסך של המקבוק פרו שלנו פשוט כבה, כך סתם ללא הודעה מוקדמת. כל הנסיונות שלי לבצע הצלה כשלו ונאלצתי למסור אותו לתיקון.
מכיון שהמקלדת שלו שייכת לrecall, ומעצבנת כמעט מן ההתחלה, העדפנו למסור ליבואן. שיחליף על הדרך.

למרות שאני לא מהמקטרים בדרך כלל, החלטתי לפתוח פה יומן מעקב על איך מתנהל שירות, online..

1. יום שלישי בוקר. אידיגיטל מודיעים לי כי המחשב נרכש ישירות מן היבואן אייקון גרופ ולכן לא יוכלו לטפל במחשב.
2. נציגת השירות של אייקוןגרופ מסבירה לי שאני צריכה להביא את המחשב לחברת שליחויות, ואם אביא אותו עד 3 אחה״צ סיכוי גבוה שכבר באותו יום אקבל sms שהמחשב נקלט במעבדה. ואם לא - מקסימום ביום שאחרי (זה היה ביום שלישי בבוקר.
3. בשעה 14:30 אחרי גיבוי וכו׳ מסרתי את המחשב לחברת השליחויות בירושלים, שאמרה שבלילה יוצא המשלוח ומחר יהיה במעבדה.
4. יום רביעי ב-14:00' אין sms. אני מתקשרת למוקד (אין גישה למעבדה(!) הם יודעים כנראה למה). אומרים לי שמערכת קריאות השירות קרסה ויחזרו אלי. לא חזרו כמובן.
5. יום חמישי 10:00. אין קול ואין עונה. אני מתקשרת למוקד. ״לא נפתחה (עדיין?) קריאת שירות״. המוקדנית טוענת שהם מתחייבים לשני ימי עסקים. ״היום עד 14:00 כנראה יקלטו.״
6. יום חמישי בערב. אין קול ואין עונה. לא יום עסקים, לא שניים ולא בטיח. איפה המחשב? בטח במעבדה. למי דחוף משהו? יש סופ״ש

המשך יבוא...

angry.pngangry.png
20/02/2020 - 22:39
24/02/2020 - 09:56
24/02/2020 - 12:59
24/02/2020 - 14:32
child

השתגעת?

 -  yoe
26/02/2020 - 22:19
זמן יצירת העמוד: 0.2 שניות